Arvutiõpetus

5. veebruar 2016
Digitaalse õpimapi loomisega saavutad sa järgmised õpitulemused:
  • Kasutad klaviatuuril õigeid kirjavahemärke, sulgusid ja jutumärke.
  • Trükkimisel kasutad õiget tühikute õigekirja. Abi saamiseks vaata SIIA
  • Viitad lingiga kokkulepitud keskkonnas oma valmis töö kokkulepitud tingimustel.
  • Viitad oma valmis tööd vistutamise teel.
1. Vaata ja kuula videojuhendit


2. Lisa digitaalsesse õpimappi kõik digiõppepäeval tehtud tööd. Kui võimalik, siis HTML koodiga.

  • Padleti sein (HTML koodiga)
  • Eesti keele või arvutiõpetuse lehele e-raamat lingiga
  • Ajaloo ristsõna (HTML koodiga või lingiga)
  • Käsitöö/kodunduse või tehnoloogiaõpetuse töö (HTML koodi või lingiga)
  • Kehalise kasvatuse töö, mille leiad enda GoogleDrive'ist. (HTML koodi või lingiga)
  • *Kui oskad, ka loodusõpetuses tehtud mõistekaart katse kohta (seda ei pea tegema)

Neile, kes eelmises tunnis digimappi ei teinud, on juhend alustamiseks siin:

Loo 5 alamlehte:

  • Eesti k/ kirjandus/ ajalugu
  • Loodus/ inimeseõp
  • Võõrkeeled
  • Matem/ arvuti
  • Oskusained








22. jaanuari 2016 tund.

E-raamatu loomisega saavutad sa järgmised õpitulemused:

  • Kasutad klaviatuuril õigeid kirjavahemärke, sulgusid ja jutumärke.
  • Trükkimisel kasutad õiget tühikute õigekirja. Abi saamiseks vaata SIIA
  • Viitad lingiga kokkulepitud keskkonnas oma valmis töö kokkulepitud tingimustel.
  • Kasutad Ctrl+C ja Crtl+V klahvikombinatsioone lingiga viitamiseks.
  • Kasutad uue kasutajakonto loomiseks turvalisi kasutajatunnuseid.


1. Loe veelkord läbi vihikus olev jutt, tee vajadusel parandused.
2. Vaata ja kuula videojuhendit.


3. Loo endale Mystorybooki keskkonda konto, kasutades oma kooli e-maili.
4. Loo e-raamat. PS! Paiguta ühele lehele 4-6 lauset (vajadusel mängi teksti suurusega), kujunda raamat selliselt, et illustratsioonid vahelduksid tekstiga.
5. Loo Stuudiumi Teras arvutiõpetuse kausta omanimeline kaust. Ära kasuta täisnime!
6. Lisa oma e-raamatu link omanimelisse kausta. Pealkirjaks 22.01.16 E-raamat.

Väga hea hinde kriteeriumid:

  • Jutul on sissejuhatus, põhiosa ja kokkuvõte.
  • Iga uus tekstiosa algab taandreaga.
  • Raamatus on vähemalt 4 jutu sisuga sobivat illustratsiooni.
  • Tekstis esineb 1-3 õpitud õigekirjaviga.
  • Oled loonud Stuudiumi Terasse omanimelise kausta.
  • Oled lisanud omanimelisse kausta e-raamatu lingi ning töö õigesti pealkirjastanud.

Töö esitamise tähtaeg on 28. jaanuar 2016







Flaieri tegemise töövahend: https://www.smore.com/
Flaieril peab olema kirjas
  • miks on Randvere koolis hea õppida (2-3 põhjust)
  • mis on Randvere koolis võrreldes teiste koolidega erilist (2-3 näidet)
  • lisada vähemalt üks pilt (internetist leiab)
  • kooli kontaktandmed.

Vale Facebook: http://www.classtools.net/FB/home-page 

Aliisi äpp


Briti äpp


Hella äpp


Siimu äpp

Jaani äpp


Aleksandri äpp


Luisa äpp


Maarika äpp


Susanne äpp


Tomi äpp




Turvaliselt internetis




Küsimustik
http://goo.gl/forms/upKEzGYW4z


Dipity keskkonnas ajatelje loomise juhend. 





  10. novembri arvutitunni animatsioonid.








 Catherine, Aliis ja Mikk





 6.novembri arvutiõpetuse tunni katsetus.


  • 9. oktoobri arvutiõpetuse tunni Today's Meet jututuba:

                         http://today.io/sm2w


Koomiksid.


























Mängud klaviatuuri õppimiseks.

10 sõrmega trükkimine.

Kahjuks on see mäng küll mõeldud ingliskeelsele klaviatuurile, kuid sellegi poolest aitab see sul paremini aru saada ja harjutada, kuidas kasutada kõiki omi sõrmi trükkimisel paremini.
Kliki lingil.
http://www.bbc.co.uk/schools/typing/



TypingMatster

http://www.typingmaster.com/games/keyman.asp?keys=abcdefghijklmnopqrstuvwxyz&Submit=Start+Game

On labürint ja mina pean põgenema ühe punase kolli eest. Tavaliselt kasutatakse selliste mängude mängimiseks nooleklahve, aga selles mängus on vaja kasutada täheklahve.






 Keyboard climber

 http://www.tvokids.com/framesets/play.html?game=222

Selles mängus on vaja aidata agarat ahvipoega, kes kõrgustesse ronib. Kui klaviatuuril õige tähe peal klõpsata, saab ahvipoeg edasi. Valel klahvil klõpsates langeb aga ahvike sügavikku.






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar