Matemaatika


  • Kodune ülesanne 29. oktoobriks
Allolevalt lingilt leiad QRkoodid, mille taha on peidetud kordamisülesanded.
Koodide lugemiseks on vajalik rakendus nutitelefonis või tahvelarvutis (nt QR Droid Androidile või QR Reader for iPhone)

https://docs.google.com/document/d/1-DI--uFvFknYdCq_yUPPuvTguDv7otUgYbQU0LjUbyM/pub


  • 04.09.15 matemaatika tunnitöö 

Powered by emaze


  18.05 matemaatika tunni kodune töö




Kirjalik jagamine

ühekohalise arvuga
https://www.youtube.com/watch?v=4OlhVgODMc8

mitmekohaliste arvuga
http://www.kae.edu.ee/video/Jagamine-4?topic=korrutamine-ja-jagamine






Arvutamine harilike murdudega. 30. märtsi kodune töö Peast arvutamine + BINGO
  • Ajaühikud



  • Matemaatika koduse töö (24. novembriks) juhend.

http://my.brainshark.com/mberm-du-arvutamine-884454714




  • Pikkusühikute teisendamine


  • Harjuta teisendamist.

http://web.zone.ee/tiia_e_testid/matemaatika_I%20kooliaste/pikkusuhikute_teisendamine_l.htm



  • Järjesta rooma numbrid alustades väikseimast.




Liitmise harjutamiseks vali Addition.
Lahutamise harjutamiseks Substraction.




Kordamine kontrolltööks
  • Korrutamine arvuga 5 
http://www.oswego.org/ocsd-web/match/matchgeneric.asp?filename=korrutaminearvuga5

  • Korrutamine arvuga 4 
http://www.oswego.org/ocsd-web/match/matchgeneric.asp?filename=korrutaminearvuga4


  • Korrutamine arvuga 3 
http://www.oswego.org/ocsd-web/match/matchgeneric.asp?filename=korrutaminearvuga3


  • Korrutamine arvuga 2
http://www.oswego.org/ocsd-web/match/matchgeneric.asp?filename=korrutaminearvuga2


  • Asenda peast korrutamine liitmisega, arvuta ja leia korrutustehtele sobiv paariline.

http://www.oswego.org/ocsd-web/match/matchgeneric.asp?filename=Korrutamineliitmiseabiga3.kl



  • Liitmine- ja lahutamine 100 piires. Kliki pildi all oleval lingi.










http://www.softschools.com/math/games/addition_subtraction_mix_practice.jsp



  • Liitmine. Kliki pildi all oleval lingil.
 












http://www.arcademicskillbuilders.com/games/alien/alien.html

Mängu eesmärgiks on tulistada alla need lendavad taldrikud, millel olev tehte vastus on võrdne alloleva lendava taldriku arvuga.
Vajuta "Play" nupule, seejärel "Next".
Lendava taldriku liigutamiseks kasuta parem- ja vasaknooleklahvi, tulistamiseks tühikut või ülesse nooleklahvi. Aknas pealkirjaga "Options" arvutuste vahemikuks 1-20 (või suurem arv, millega arvutamist tahad harjutada) ja mängu alustamiseks kliki nupul "Start".

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar